Monday, November 09, 2009

mengarut...



gua bru balik dari stamford.bridge...
sebelum tu gua singgah jumpe abang.rafa ingat nak tanya pasal ARRAY dalam java(kalau xtau tanya pakcik.gugle) gua ader exam bai... tapi dia buzy membuat percaturan...gua try ajak dia g stamford.bridge tengok
skuad "biru" lawan skuad "merah"... abang rafa kate berbulu mate tgk pak.alex nanti..takut kena samak.. enth pe yang nk kena samak gua xtau...

----------------------------------------------------

Mengenai game kat Stamford.bridge tu
gua malas nak ulas..lu orang tengok kat sokernet ape mamat-mamat kat sane cakap...

------------------------------------------------------

Besok gua ader exam..Exam JPJ gua dh lame lepas nie exam tuk orang kurang siuman bercakap mengunakan bahasa komputer...iaitu java..nak mintak abang.rafa ajar....dia buzy(sebenarnya dia dah suro bukak buku cume...bloger jalanan malas nak amek buku...gua lagi la malas)...untuk besok..

maka jalan-jalan berliku akan gua tempuhi besok....(^_^)v
nak ikut mane nie??? -_-"

No comments: